اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| نبود اعتبار مانع تکمیل دبستان کربلایی کاظم ساروقی شهر ساروق

نائب رئیس شورای شهر ساروق گفت: متاسفانه وضعیت مدرسه ابتدایی شهر ساروق خوب نیست و ساخت کلاس درس مدرسه کربلایی کاظم ساروق به کندی پیش می‌رود.

فارس من|  نبود اعتبار مانع تکمیل دبستان کربلایی کاظم ساروقی شهر ساروق

نجمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه مردمی «چرا ساختمان دبستان کربلایی کاظم ساروقی شهر ساروق برای مهر آماده نشد؟» در سامانه فارس من اظهار کرد: دبستان کربلایی کاظم ساروقی در سال 1372 با نقشه مدرسه عشایری و روستایی ساخته شده، برهمین اساس دارای 5 کلاس کوچک و یک دفتر است.

وی افزود: هم‌اکنون 115 دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی در این مدرسه تحصیل می‌کنند که به سبب کمبود فضای آموزشی، کلاس‌های درس به‌صورت مختلط و با 18 تا 20 دانش‌آموز در هر کلاس برگزار می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر ساروق تصریح کرد: دوره پیش‌دبستانی نیز به ناچار در شیفت عصر در این مدرسه برگزار می‌شود، این موضوع سبب نارضایتی والدین و مردم این شهر است.

نجمی بیان کرد: با توجه به مشکلات این مدرسه پیگیر توسعه این مدرسه بودیم، نوسازی مدارس استان با کمک 150 میلیون تومانی بانک ملی از سال 1397 ساخت 4 کلاس درس در این مدرسه را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ساخت این پروژه با کندی پیش رفته و هم‌اکنون ساخت این 4 کلاس درس در مرحله توکاری بوده و دارای پیشرفت 50 تا 60 درصدی است.

نائب رئیس شورای شهر ساروق ادامه داد: طی صحبت‌های انجام شده در خصوص طولانی شدن روند ساخت و کند پیش رفتن آن، پیمانکار نبود اعتبار و بودجه را مطرح کرده است، همچنین اعتبار تخصیص داده شده به پیمانکار این پروژه به صورت اوراق 1.5 تا 2 ساله است.

نجمی افزود: متاسفانه وضعیت مدرسه ابتدایی شهر ساروق خوب نیست و نیاز است هرچه سریع‌تر ساخت این 4 کلاس درس به اتمام برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول